Saturday, May 30, 2009

Boring

Hai nama saya Jiihan nasir.Saya berumur 17 tahun.Saya suka merepek.Saya skolah dekat sekolah paling kolot sekali,Sekola Menenagh Kebangsaan Seafield.Saya berada dalam kelas 5 Fasih.Saya tidak saba untuk habis sekolah dah berambus daripada sekolah itu kerana saya sangat benci akan sekolah itu.Saya benci akan struktur bagunan sekolah itu sayan benci akn guru guru ny(btw selamat hari guru kepada semua cikgu) saya juga benci pada rakan rakan yang sangat saya sayang dan hormati kerana mereka selalu buat saya gembira dah mereka lah yang membahagia kn saya di sekolah itu.Tanpa korang tiada lah kebahagian di dalam hidup saya di sekolah itu.Saya sangat sayang akan kamu semua lah baby baby ku.(Pang jiayi,hafiz nadzarawi,aqilah aliyana,hanna sofea,sulaiman yazid)<3


Saya mempunyai sepasang kasot sekolah yang sangat kotor.Saya tidak suka membasuh kasut sekolah saya.Bagi saya tiada guna pun kalo basuh.Buang air + tenaga + masa saya sahaja.Ayah saya sanagt suka membebel kepada saya supaya saya basuh kasuh.Tetapi saya tida mengendah kn ny.Dia telah mencampak kn ny ke dalam besen dan paksa sayan untuk membasuh ny.Saya dengan perasaan taidak senang hati pon menjeri jerit la apa la masalah orang tua ni.Kalo nak basuh sgt basuh la sendiri .Bukan die yang pakai pun.Pada akhir ny saya tepaksa la basuh gak kn sebab dah masuk dalam besen tu die da siap takok air.So sekarang kasut saya sudah lah bersih sedikit.


Saya sebenar ny tengah bosan.Saya tidak tahu apa nak buat.Jadi saya pon merepek lah dekat sini.Memandang kan kat sini je yang saya bole tulis panjang lebar kalo tempat lain tu tak ada.Saya memang suka sangat merepek.Jadi kalo kamu semua tidak tahan cakap awal awal ok.Saya tidak akan merepek kat korang semua.Saya pastia akan cari orang lain.



Mulai minggu depan 1 hari bulan june bermula lah cuti sekola.Itu lagi satu masalah.Apa saya nak buat untuk cuti sekolah ini??Dengan duit tak ada apa pun tak ada.Yang ada cuma laptop,katil,makanan dan tusyn dan dan dan BUKU!!Kpd semua yang mengenali saya list saya yang terakhir itu memang tidak lah akn ku sentuh.lol.

Ok lah sampi sini saja lah saya merepk.Pada kn saya merepk tah pape tah lg baik saya pergi melabuh kn bontot saya di katil nan inda di dalam bilik saya itu dan TIDUR!!!Sekian yea kawan kawan semua.Saya sayang akan kamu semua!!Terima kasih kerana membaca. =P



<3

No comments:

Post a Comment